Nu mai este de mult timp un secret faptul că mașinile Dacia au cucerit lumea, astfel încât, de-a lungul anilor, producătorii francezi au început să-și îndrepte atenția din ce în ce mai mult către mașinile ce au pornit de pe tărâm românesc ajungând în cele mai mari țări din Europa. Dacia este în continuare o marcă auto care nu pierde teren, mai ales dacă ne raportăm la faptul că vânzările continuă să crească în această direcție, iar majoritatea modelelor care apar pe piața auto vin cu o multitudine de elemente schimbare, adaptate și, cel mai important, performante.
După realizarea
Loganului, în 2004, un al model de succes și un al star care a intrat pe piața
auto, în 2010, în plină forță a fost Dacia Duster. Un produs iconic care a
făcut ca mașinile SUV să fie din ce în ce mai populare și mai accesibile, modelul
care a demonstrat că se poate aventura pe multe drumuri, de la frigul siberian,
până la deșertul marocan.
Cu un aspect
robust, conceput pentru familii, noul model de Dacia era gata să facă față
oricărei provocări, astfel încât a ajuns să fie vândut în peste 60 de țări. Această
poveste este una pe care inginerii, designerii, și mai ales clienții nu au cum
să le uite, demonstrând încă o dată puterea pe care mașina cu origini românești
a avut-o și continuă să o aibă, dacă ne raportăm la noile oferte Dacia.
Principalele motive
pentru care clienții noștri ale mașinile Dacia sunt legate de prețurile extrem
de accesibile pe care aceste autoturisme le au, dar și designul cu care se
prezintă. Mai mult decât atât, noile oferte Dacia par din ce în ce mai
spectaculoase, așa că, ne putem aștepta la orice fel de surpriză din partea
producătorilor, care pun accent pe eleganță, fiabilitate și aspect optimizat.
Cât despre confort,
nici nu mai are rost să stăruim foarte mult asupra acestui subiect, pentru că
este de la sine înțeles faptul că și acest aspect a fost definitoriu atunci
când clienții au ales noile oferte Dacia. Fie pentru că au avut o experiență
extrem de plăcută cu vechile modele, fie din recomandările primite din partea
prietenilor sau a cunoștințelor, tot mai mulți șoferi aleg, în zilele noastre,
noile modele Dacia. Prin urmare, este o dovadă clară a faptului că acest brand
auto se află în plină ascensiune, în ciuda concurenței acerbe care încă dăinuie
pe piețele auto din întreaga lume.
Mașinile electrice
marca Dacia, șansa spre un alt succes
Având în vedere
faptul că, de curând, și Dacia a lansat un model electric, există mari
posibilități ca, într-un timp destul de scurt, producătorii Daciei să marcheze
un nou succes, cel puțin la fel de mare precum a fost în cazul modelului Logan
sau Duster.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu