duminică, 11 septembrie 2016

Anul acesta am ales o vacanta charter in Kusadasi

Kusadasi reprezinta pentru mine unul dintre cele mai frumoase locuri din Turcia, unde oricine se poate simti grozav si unde ai parte de o gramada de activitati. Toti prietenii mei calatoresc in fiecare an catre destinatii diferite din toata lumea, insa mie nu mi-a permis timpul sa merg in vacanta atat de des pe cat mi-as fi dorit. In schimb, de fiecare data cand am ocazia, optez pentru charter Kusadasi, pentru mine fiind locul potrivit pentru o vacanta asa cum visezi.

Nu are rost sa te complici cu statiunile romanesti unde nu ai parte de servicii pe masura costurilor, iar nimeni nu iti respecta calitatea de turist si client. Dupa mai multe experiente neplacute la noi, m-am hotarat sa ma reorientez si asa am descoperit charter Kusadasi. Recomand oricui sa se cazeze la hoteluri de 4 sau 5 stele unde sa aiba incluse toate mesele, pentru ca asta e o ocazie ideala pentru gurmanzi sa incerce cat mai multe din bucatele traditionale turcesti.

Probabil ca multa lume va sesiza ca numeroase mancaruri ale lor au fost preluate incet incet si de
romani, insa cele din Turcia respecta retetele originale si mi se par mult mai savuroase, dar totul tine de gusturile fiecaruia. In Kusadasi ai parte de o multime de restaurante, terase, baruri si cafenele unde poti sa iti petreci serile dupa zilele lungi la plaja.

In schimb, orasul este destul de aglomerat, ceea ce mie nu imi place neaparat, insa daca mergi in extrasezon cu siguranta ca poti evita multimile de oameni. Sunt si foarte multe locuri de vizitat in Kusadasi, iar daca ai acces la internet iti va fi foarte usor sa le gasesti. Noi ne-am descurcat de minune cu ajutorul Google Maps si am ajuns oriunde ne doream, fara sa ne ratacim, insa majoritatea timpului o petreceam la plaja pentru relaxare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu